tirsdag 16. juli 2013

Bloggen med narkolepsi....

Det er min blogg det. Jeg er ikke sikker hvorfor det stoppet opp, men jeg skal ta meg på tak! Lover!

Etter å ha forvillet meg inn på bloggsiden min igjen fant jeg ut at statistikken viser at det er opptil flere som har vært innom daglig, over 300 visninger siste måned. Shame on me som ikke følger opp.

Siden sist innlegg har både kaospiloten og mann brann tatt eksamen, til sammen 45 studiepoeng. Kanskje ligger noe av grunnen til sovende blogg der...

Vi har også hatt våre utfordringer som alle andre småbarnsfamilier. 3-årstrass gikk over i 4-årstrass, 2-årstrass gikk over i 3-årstrass å sånn går nu dagan....

Skal ikke skylde alt på barna, det ville sikkert ikke vært nådige om de ble utstyrt med diktafon direkte koblet til en blogg. Jeg stopper der.

Vi har også husplaner. Det vil si, planer om å få bygd et hus det er plass til både oss og tingene våre i.

Akkurat nå skal vi prøve å finne ut hvordan vi skal komme i gang med grunnarbeidet. Men så er det alle disse tusen spørsmålene som alle før oss har spurt og sikkert alle etter oss vil spørre... Hvem skal være ansvarlig søker? Skal vi være byggherre selv? Skal vi sette bort alt? -Hva da med kaoskontrollfrikpiloten? Må vi finner entrepenør for huset før vi gjør grunnarbeid? Hvem skal kvalitetssikre alt det vi ikke kan? Kan man stole på alle der ute? I tilfelle ikke, hvordan finner vi ut hvem vi ikke kan stole på?

Det slår meg at også dette kan ha medvirket til at bloggen ikke våknet så lett....

Men nå er jeg her, tilbake(tror jeg) og klar for nye skriblerier.

Stay tune!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar